Kultfest 2019

Campanie Media realizata pentru Kultfest 2019

Peste 9.000 de participanţi au fost prezenţi în cele trei zile de KULT Fest 4, pe Stadionul Moldova, din Roman, desfășurat în weekendul 9 – 11 august, informează organizatorii.

Cel mai numeros public a fost înregistrat în ultima seară de festival, când pe scenă a urcat trupa Subcarpați.

Creat de către organizatori într-un cadru dedicat prieteniei, familiei, dezvoltării personale și muzicii bune, KULT Fest 4 a transformat Romanul într-o destinație pentru toți iubitorii de divertisment de calitate.

În cele trei zile de festival au fost prezenți participanți din Roman, București, Bacău, Iași, Craiova, Galați, Cluj Napoca, ce au petrecut pe acorduri de rock, hip hop, electric sau folclor reinterpretat.

Ediția a IV-a de Kult Fest a oferit un mix de experiențe adresat tuturor generațiilor, atât în prima parte a zilei, prin ateliere de mindfulness – Yoga, Tham The, Body Art, dezvoltare prin muzică, astrologie sau desene Mandala, treasure hunt, dezvoltare prin pictură și sculptură, zone de relaxare și deconectare, acrobații cu bicicleta ale campionului Gabi Orban, cât și seara, când pe scenele festivalului au urcat reprezentanți ai tuturor stilurilor muzicale: Subcarpați, Macanache, Phoenix, ROA, Nicole Cherry, Trupa Modern, Beauty and the Rat, Roman Massive, DJ Almud, DJ Tansy, Roots, Gașca Zurli și Lucky Kids.

KULT Fest 4 este organizat de Asociația Kult Generation, produs de Marami Events, cu sprijinul Fabricii de airbaguri ZF – parter principal, al Primăriei Municipiului Roman, CSM Roman și al companiilor care susțin viața dinamică a comunității.

Am postat doar cateva exemple din materialele care au facut obiectul campaniei, de aceea va invitam sa accesati pagina oficiala:

© 2020 DIGITAL FACTORY, Iași, Romania