top of page

Corrido Casa del Vino

Campanie Media realizata pentru Kultfest 2019

”Pasiune, dorință constantă de a te autodepăși, ambiție și multă muncă.” Acesta ar fi răspunsul la întrebarea ”Cum a apărut conceptul Corrido? ” Într-o seară, la un pahar cu vin, alături de niște prieteni, discuțiile despre fotbal s-au îndreptat ușor, ușor în direcția business.
 

Un proiect derulat in colaborare cu Happy Media.

Acesta este unul dintre cele mai îndrăznețe probleme de branding pe care le-am întreprins. Crearea unui brand pentru un restaurant și wine-bar cu specific spaniol, primul de acest tip din Iași, nu a fost deloc ușoară. A trebuit să ne documentăm temeinic cu privire la alte localuri de acest tip din lume, pentru a ne da seama care sunt punctele tari și punctele slabe ale fiecărei idei pe care am fi putut s-o avem. Caracterul luxos al restaurantului ne-a îndemnat la o linie conservatoare, atât sub raport grafic, cât și în ceea ce privește numele. Am ales să folosim, drept logo, litera O umplută cu o formă fluidă roșie, pentru a aduce aminte de un pahar de vin.

Numele Corrido a venit după numeroase încercări, unele mai îndrăznețe, altele mai conservatoare. Acesta a fost ales și de noi și de client ca fiind cel mai bun, întrucât sonoritatea sa este masculină și rezonanța este spaniolă. El urmează reguli stricte de naming, fiind creat după multe ore de muncă, atât de cercetare, cât și de combinare și recombinare a diferitelor elemente de compunere de sorginte spaniolă.

CLIENT Corrido WEBSITE www.winederful.ro 

SERVICII Branding, Web Design, Grafica publicitara, Facebook

Am postat doar cateva exemple din materialele care au facut obiectul campaniei, de aceea va invitam sa accesati pagina oficiala:

Corrido Casa del Vino
Redă videoclipul
bottom of page